Min dag lite snabbt...

idag ni. idag har de hänt mycket :)
upp kl 0630..
skulle till ullared med familjen..
handlade inte så värst myket..
två linnen. de va väl de mesta förutom massa småtjafs...
sen åkta jag til jens. där blev vi sittandes i typ en halvtimme..
sen skulle han ut och övningsköra..
gick riktigt bra ju *host*
sen åkte vi hem till håkan. spelade lite buzz..
efter det fick jag åka lastibil. riktigt stor lastbil :)
sån där lyxig sak med sovcupe och allt. :) de va grejer de. ;P
sen hem till jens igen :)
myspys
de va min dag de..

just de..
tappade mobilen på statiol också.. hittade den när ja skulle åka hem sen..
då hade den luggit där i ett antal timmar under snön.. rena turen att den inte blev mosad av nån lite bil..
hoppas bara den inte fått inre skador.. har inte vågat testa än :P


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits