DH

FYFAN!!!
Alvarligt. hur kan folk va så jävla äckliga?
Å till råga på allt så ska vi städa efter dom.
började med att tömma alla pantburkar o soppåsar!! Nej tack. så lågt tänker ja inte sjunka så ja rotar i soppåsar efter burkar.
Varför ha soppåsar när vi ändå ska rota i dom igen?
Sen skulle ja gå o samla ihop alla pantburkar. de va inte så äkligt.. trodde ja.. På nått jävla vänster fick ja cola rätt upp i ansiktet.. och munnen!! kunde inte se. försökte springa till toan utan att spy. lyckades sådär.
väl tillbaks och igång med ihopsamlandet så välter jag en sån där stor säck med typ tusen pantburkar. blir tjurig,låter de ligga o går ut o sätter mig på en stol. sen satt ja där tills ja övertalat pappa att vi ska skita i de o åka hem. de va inte värt pengarna nån stans!!
hemskare dag finns inte. nått mer o ja börjar störtlipa. mitt humör är inte på topp asså.
så gör nått snällt idag. kom å håll om mig.

Kommentarer:
Postat av: Hemlig

*håller om*

2006-12-03 @ 20:22:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits