5 Augusti

Ojoj, vad de har hänt mycket sen sist.
Vi börjar med att jag i måndags åkte upp till rättvik, en bit utanför falun för besöka Classic Car Week.
Vi sov i husvagn och de sög stenhårt. Jag sov på en madrass i gången vilket inebar att ja va tvungen att gå o lägga mig efter alla och gå upp före alla. På Onsdan fick jag nog av bilar,husvagnar och familj och beställde första bästa buss hem. Så på torsda morgon satte jag mig på bussen för min 7 ½ timmes långa resa hem. Väl hemma så träffade jag emma, bodde där till på lördagen då jag åkte till sara (vilket var superkul,kändes som evigheter sen vi träffades sist) för att sedan ta med simon på hans debutkrogrunda. De blev en lyckad kväll med, hum, mycket intriger?!

Nu blir de duschen sen ska ja träffa Lina och Sofie (:

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits