Förlorad?

En gång hade jag en vän, en vän som betydde allt för mig. Den ända vän som jag kunnat säga allt till, som jag kännt mig älskad av, kännt att de va okej att vara den jag var.Jag har aldrig fått känna de innan ja träffade dig, du fyllde mig med allt som jag saknat.  Men tydligen har det fina som vi hade försvunit. Kanske va de t.o.m. bara inbillning. Och om jag så bara för en dag skulle få uppleva de igen o verkligen få känna hur äkta de förhoppningsvis va så skulle ja inte äns tvecka. Jag skulle offra allt jag hade. för så mycket betydde de för mig. Så mycket betyder du för mig.Hoppas du kan förstå de nån dag. 
Jag kommer alltid älska dig

Kommentarer:
Postat av: Dunkie

aw hanna prata med dunkie :(

2007-01-17 @ 22:12:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits