11 Juli

Då är halkbanan avklarad (:  Allt flöt på bra förutom när ja skulle låsa upp bilen med alkolåset :P Mina lungor pallade inte de riktigt, hade iof sig inte tatt min medicin på morronen, kan berott på de ;P 
Men de va ju inte alls så kul som alla säger, med de va såklart roligt. 
Vi hade värdens skönaste snubbe som "körde" med oss. Man skrattade nästan hela förmiddagen. "Tro inget annat" Haha. 

Idag har ja vatt hos tandläkaren, de gick käpprätt åt helvete. Min underbara, för han är verlkigen underbar, tandläkare råkade ta min bedövninsspruta fel, den hamnade i nått blodkärl/nerv eller va de va, fattade inte så mkt. Och de gjorde SÅÅÅÅ ont att ja slog ner hela deras instrumentbärda, Pinsamt värre, sen så spridde sig bedövningen upp i ögat så ja kunde inte hålla de uppe och mitt öra va helt borta likså halsen så dom kunde inte göra nått för ja kunde ju knappt andas :P haha. vilken morgon säger ja bara :P  

Nu blir de dejt med Lina.  hejsvej

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits