27 Juli

Nu har de gått två dagar, och det ända jag tänker på är att ja vill ringa, men ja vågar inte, hur fjantigt de än låter. Men jag hoppas ändå att du vet att ja tänker på dig. 
Igår var jag med emma och åsa. Vi åkte till Cinna och bara snackde skit, de va skönt att få nått annat att tänka på. 
Nu ska ja in till stan och träffa Åsa. En tripp på stan kan ju aldrig skada. 

Det blev en lång stund i stan och en glass i stadsparken. För Glass gjorde ju verkligen susen när ja redan va sjuk! Usch. Har åkt på sån förkylning, hostar och snuvar hela tiden.Så utgången fick man ju lite snällt ta och ställa in och ist gå och smörja in sig med tigerbalsam. Nu ska ja krypa till kojs och få min skönhetssömn. Sov så gott. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits