Därför!

Igår belv de en misslyckad utekväll, men vad hade jag förväntat mig, hur lyckat kan de bli att gå ut med feber liksom :P 

Snart kommer släkten hit, min bror fyller år. Orkar verkligen inte. Är trött på allt och alla och släkten lär ju inte göra de bättre. mamma lär ju inte göra de bättre, när ska folk börja aceptera att man har en dålig dag och kanske inte orkar vara supertrevlig och le hela tiden. Skratta falskt när nån säger nått.
Undanhålla saker som mamma inte tycker att dom behäver få reda på, men hallå, de är ju sån ja är!? ska ja inte få berätta om allt kul ja gjort och vad som gör mig glad? tydligen inte, för då har ju mammas drömmbild om sin perfekta familj gått i krach, och de är ju bättre att vi visar alla andra hurdan familj mamma vill att vi ska va, inte vilka vi egentligen är,ta mig härifrån, låt mig vara den ja är och låt mig slippa släkten! 

Ibland vill man bara fly, fly från allt och alla, Starta om nån annanstans och inte behöva vara den man är, bli en helt ny människa, en männsika som ingen klagar på, hitta en plats där man blir acepterad för den man är. 

Rädda mig. <3

Kommentarer:
Postat av: Sara

Jag älskar dig för den du är:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits