4 Juli

Vilken dag!
Började med att man gick upp klockan sju för att sjunga för min bror innan mamma o pappa stack till jobbet. De va hårt men va gör man inte för brorsan, en gång om året kan ja faktiskt gå upp extra tidigt för hans skull. ;P Han fick ett par badshorts av mig (: 
Sen har/är de en vattenläcka i  barnarp i dag så vi har inte haft nått vatten på hela dagen. Helt otroligt vad man omedvetet är beroende av vatten.
Man anväder ju jämt vatten, när man ska ducha( ganska logiskt kanske :P ), toan, borsta tänderna, koka pasta eller bara en enkel grej som att skölja ur kaffemuggen eller tvätta händerna.Eller blanda saft, för outspädd saft sätter sig bara som en klump i halsen, tror mig! Hoppas den kommer tillbaka snart annars rymmer ja till närmsta fungerande vattenhus. 

Har precis kommit hem efter min dagliga dos av Lina. En stunds tjatter nere vid sjön börjar bli till en tradition. 

Nu blir de film. Björnbröder. Love it



Kommentarer:
Postat av: Lovisa

vilken jävla tönt!

Postat av: Lovisa

man är världens fetaste tönt om man heter Lina widén you know. Du får hälsa henne så gott ;) Jag spyr fan hellre.

2007-07-13 @ 14:32:21
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits