Home

Borta bra men hemma bäst. 
Har haft en väldigt speciell men rolig helg i stockholm. 
Jag och Emelie tog bussen upp för att hälsa på Marie och Kalle, dom hade en jättefin lägenhet med jättefina soffor som dock var lite för korta för att sova i egentligen. :P 
I fredags när vi kom ner så skulle de bli bio men gick inga bra så vi köpte lite godis och slängde oss i sofforna och glodde på film.
På lördagen därimot då blev de shopping hela dagen, hittade inte så mycket för dom ville ju typ bara gå på H&M, och hur kul är de att gå i sex olika H&M när ja kan gå på H&M här hemma :P Jag är ju inte i Stockholm för att nöja mig med vad som helst liksom ;P 
Det slutade tillslut med att ja handlade en enkel svart T-shirt och ett gult grått linne och lite smink. 
På kvällen sen bar de av in till Stockholm igen för att gå på nån Biljardbar. De va hur nice som helst och biljard är verkligen underskattat ! 
Kom inte hem förrens tre på natten sen så idag blev de inte riktigt som vi hade tänkt oss. Men vi sov till 1 iaf sen drog vi in till stan för att 17 15 sätta oss på bussen hem som tog en evighet, 21 05 va vi äntligen hemma! 

Nu är de nära, vill inte veta hur nära, men inerst inne vet man. Det är läskigt och jag är rädd för vad som ska ske. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits