26 juni och de spöregnar!

Morgonen började med att ja vaknade upp av att en styck hund kom och pussade mig i ansiktet, läskiga hund. 
Sov hos emma inatt för att klockan sex i morse bege mig till körskolan för att köra. Snacka om fara i trafken ;P 

Måste också näma mina två arbetskarater som helt untan anldeing ( helt utan anledning kanske är en liten sanningsmodifikation, men men) stratade ett vattenkrig mot mig idag. Efter många liter vatten så var vi dränkta och jeansen så tajta att vi knappt kunde gå. Blöta och odräggliga slöt vi fred och en rolig dag hade blivit ännu roligare. 
Sen får vi ju inte glömma att nämna att ja fått en nya dator av min älskade far. En liten bärbar Mac blev de. Underbart söt och lungt min nya kärlek ;P 


Kommentarer:
Postat av: Sara

Hanna, vattenkanna!;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits