fredag

haha.va på lucia övningen idag. sara o ja tänkte va med. men aldrig att ja står där uppe o skämms över att vara med i ett så dåligt luciatåg. asså, de är nog t.o.m sämmre än förra året. o dom som blev så glada att de kom två nya. shi fick ni.
sen hade vi myspys med klassen. fick ett par strumpor med prinsessa på (asfina) o en nagelfil av sandra. hon tyckte väl ja kunde behöva de ;P men de va mys.. goda lussekatter fick ja av sara med. mumma. sen blev de fotostudio på hög nivå. finfina kort ;)
mm. å nu äntligen har ja kommit ihåg att äta min chokladkalender. inte ätit sen den andra. gottgottigottgott. (:

Kommentarer:
Postat av: Sara

Vi är bäst, det är det jag alltid har sagt ! ( Jag har inte ätit min chokladkalender på några dagar jag heller.) Sankta Lucia.. vilket skämt !


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits